Sūdzība

Garantija un pretenzijas

Lai gan sūdzību īpatsvars ir neliels, ir vērts zināt, ka mēs piedāvājam tādu pašu garantiju kā parastos veikalos. Mēs cenšamies izskatīt visas prasības pēc iespējas ātrāk, tāpēc jums nav jāuztraucas, ka jāgaida ilgāk, nekā nepieciešams (parasti viss tiek atrisināts dažu dienu laikā).

Garantija sākas no dienas, kad patērētājs ir saņēmis produktu. Produktam ir 24 mēnešu garantija, tāda pati kā parastos veikalos. Pārdevējs ir atbildīgs par jebkādiem produkta defektiem, kas pastāvēja brīdī, kad Pircējs pieņēma produktu vai, kas radušies garantijas laikā. Tā neattiecas uz defektiem, kas radušies neuzmanīgas lietošanas vai mehānisku bojājumu dēļ.

Lūdzu, sūtiet sūtījumu uz tālāk norādīto adresi:

Omniva LV (sorting center) – Packeta International
SoftCotton.lv  ID 90095679
Dzirnieku iela 24 Mārupe
LV-2167 Mārupes novads
Latvija

SVARĪGI! Atgriežot sūtījumus uz šo adresi, tos var nosūtīt tikai ar OMNIVA pasta pakalpojumu.
Procedūras apsvērumu dēļ sūtīšana, izmantojot citu pārvadātāju, nav iespējama.

Lai sūtījumu nosūtītu atpakaļ, izvēloties piegādes pakalpojumu, lūdzu, izvēlieties pakalpojumu "Pakomāts - Kurjers" vai "Kurjers - Kurjers". Preces, kas nosūtītas atpakaļ, izmantojot pasta pasūtījumu pakalpojumu "Pakomāts - Pakomāts", netiek atmaksātas!

Vai arī varat sūtīt ar jebkuru kurjeru uz adresi:

SOFT COTTON s.r.o.
Frydecka 770/291
719 00 Ostrava
Čehijas Republika



Iepakojumā jābūt:

  • rēķina kopijai
  • aizpildītai sūdzības veidlapai - lejupielādēt šeit.

Ja nevēlaties iesniegt pretenziju, bet atgriežat produktu, lūdzu, izmantojiet atgriešanas veidlapu.

Tiklīdz preces būs noliktavā, mēs nekavējoties jūs informēsim un nosūtīsim jums e-pastu par pretenzijas pieņemšanu. Visas sūdzības izmeklē mūsu darbinieki, sazinoties ar ražotāju.

Pievienotā vēstulē, lūdzu, norādiet arī, kā vēlaties, lai mēs rīkojamies, ja jūsu sūdzība tiek apstiprināta, t. i., vai pieprasāt aizstāt produktu vai atmaksāt naudu. Ja pieprasāt atmaksāt naudu, lūdzu, norādiet bankas konta numuru, uz kuru vēlaties, lai summa tiktu pārskaitīta.

Lūdzu, noteikti norādiet visu savu kontaktinformāciju, tostarp e-pasta adresi un tālruņa numuru, lai mēs varētu jūs pienācīgi un savlaicīgi informēt par prasības izskatīšanas gaitu.

Ja pretenzija tiks pieņemta, tiks atmaksāti preču atgriešanas sūtīšanas izdevumi. Atgrieztajam produktam nav jābūt adresētam konkrētam darbiniekam. Mēs nekavējoties izskatīsim visas sūdzības un informēsim klientu par izmeklēšanas gaitu. Likumā noteiktais termiņš sūdzības izvērtēšanai ir 30 dienas.