Vīriešu bokseršorti RUBENS no elastīgas kokvilnas, 2 gab - Izmērs: M, Iepakojums: Dāvanu kastē 2 gab
Vīriešu bokseršorti RUBENS no elastīgas kokvilnas, 2 gab - Izmērs: M, Iepakojums: Dāvanu kastē 2 gab
Luksusa vīriešu bokseršorti RUBENS ir ļoti ērti, pateicoties trikotāžas audumam un kvalitatīvam materiālam (95% kokvilnas un 5% elastāna), un tos novērtēs ikviens vīrietis, kam patīk justies eleganti. Vairāk
Luksusa vīriešu bokseršorti RUBENS ir ļoti ērti, pateicoties trikotāžas audumam un kvalitatīvam materiālam (95% kokvilnas un 5% elastāna), un tos novērtēs ikviens vīrietis, kam patīk justies eleganti. Vairāk
Vīriešu bokseru šorti RUBENS no elastīgas kokvilnas, 2 gab. dāvanu kastītē
Luksusa vīriešu bokseršorti RUBENS ir ļoti ērti, pateicoties trikotāžas audumam un kvalitatīvam materiālam (95% kokvilnas un 5% elastāna), un tos novērtēs ikviens vīrietis, kam patīk justies eleganti.
Kokvilnas bokseršorti ir viegli, mīksti un ērti, lieliski pieguļ un ir ar platu, elastīgu jostasvietu, ko papildina uzraksts GUASCH.
Pateicoties izmantotajai apdrukai, tā ir ideāla dāvana ne tikai riteņbraukšanas cienītājiem.
Bokseršorti tiek ražoti M, L, XL, XXL izmēros. Iepakojumā ir 2 bokseršorti, kas iepakoti dāvanu kastītē.
Materiāls | Kokvilna 95% / Elastāns 5% |
---|---|
Gramāža | 140 g/m² |
Iepakojums | Dāvanu kastē 2 gab |
Kvalitātes sertifikāts |
![]() ![]() |
Mazgāšanas simboli |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Krāsa |
![]() |
Ražotājs | GUASCH |
Produktu atsauksmes | Publicētās atsauksmes ir no patērētājiem, kuri faktiski ir iegādājušies produktu. |
Guasch | M | L | XL | XXL |
Konfekční velikost | 40 - 41 | 42 - 43 | 44 - 45 | 46 - 47 |
Pas | 84 - 88 cm | 92 - 96 cm | 100 - 104 cm | 108 - 112 cm |
Velikost kalhot | 42 - 44 | 46 - 48 | 50 - 52 | 54 - 56 |
Materiāls | Kokvilna 95% / Elastāns 5% |
---|---|
Gramāža | 140 g/m² |
Iepakojums | Dāvanu kastē 2 gab |
Kvalitātes sertifikāts |
![]() ![]() |
Mazgāšanas simboli |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Krāsa |
![]() |
Ražotājs | GUASCH |
Produktu atsauksmes | Publicētās atsauksmes ir no patērētājiem, kuri faktiski ir iegādājušies produktu. |